ADVERTISE IN THIS AREA! EMAIL ME FAST.




Recent Posts

Like Drakieness.com!

Search This Blog

Thursday, December 22, 2011


Polish EuroDance: Seksualna Niebezpieczna by Mirami Feat. Vovazilvova




To those who love Eurodance or Eurohouse music out there, you probably know that there are two popular versions for this song. For the lyrics below, I'm using the newer version by Mirami and VovaZiL'vova. Enjoy the lyrics below...

The girl trio Mirami feat. Ukrainian rapper VovaZiL'vova










DJ Q-Bass feat Monica









Seksualna LYRICS (Polish):
For free English translation you can use Free Online Polish-to-English translator.
 
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-

Verse 1:
Ty jesteś tak seksowna, że aż chyba cie to boli
i nie ma tutaj gościa który by cię zadowolił
mistrz świata to przy tobie tylko jakaś nędzna sztuka
nie jeden chętnie by dokładnie dzisiaj cię przeszukał
ty z takim ciałem możesz wszystko i to dobrze wiesz
dostajesz wiele nawet więcej niż naprawdę chcesz
gdy kiwniesz palcem każdy wszystko dziś dla ciebie zrobi
bo tobie nie da rady nawet Obi Van Kenobi.

Refrain:
Seksualna niebezpieczna taka jestem lubię być niegrzeczna
Seksualnie doskonała nie dostaniesz nigdy mego ciała 2x

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-

Verse 2:
Ty wiesz jaki ja jestem i jak na to reaguje
ty niszczysz mnie świadomie przecież ja to dobrze czuje
bo takich lasek nie ma wiele więc nie będzie źle
być może gdzieś jest facet który poskromi cię
gdy w końcu ktoś cię pozna wie że nie jesteś zła
agresja w tobie siedzi lecz to tylko taka gra
odstraszyć, wykończyć te najsłabsze męskie sztuki
lecz mnie na pewno nie uda się odrzucić

Refrain:
Seksualna niebezpieczna taka jestem lubię być niegrzeczna
Seksualnie doskonała nie dostaniesz nigdy mego ciała 2x

Refrain:
Seksualna niebezpieczna taka jestem lubię być niegrzeczna
Seksualnie doskonała nie dostaniesz nigdy mego ciała

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-

Watch Seksualna on youtube.

1 comments:

BeritaBolaTerbaru said...

Sabung Ayam Live BOLAVITA

Post a Comment